dinner KRS 2009

tepat pukul 1.30 ptg, cik aina datang ambik aka dari rumah. terus kami menghala ke sekolah menengah lama kami dan angkut mari junior2 KRS untuk pegi buat tinjauan di hotel vistana. puas hati jugak tengok function room hotel tu. besar dan berada di tahap selesa dalam bajet yang dah diperuntukkan. tq, miss manager, sudi melayan soalan-soalan kami!

amende?

tinjauan ape, anda soal?

haaaaaaaa.

untuk majlis makan malam kadet remaja sekolah 2009 la!

event tu bakal dilangsungkan pada 26 september 2009 di hotel vistana dari jam 8 malam hingga 11 malam, terbuka kepada semua ahli kadet yang baru dan yang lama. persembahan, cabutan bertuah ada disediakan. let's hope lady luck is on your side, yerp!

putting advertising aside...

aishh.

lagi 2 minggu aje. tugas2 untuk committee members baru diagihkan semalam. aturcara majlis asyik bertukar2. text mc belum disiapkan lagi. bayaran untuk dinner tu masih ramai lagi budak2 yang tak bayar. ahli2yang diraikan ramai yang tak mau pegi. masterplan aku baru siapkan tadi. tapi mesti banyak nak kena edit lagi neyh, nak tambah detail-detail kecik dalam tu. hadoiiiiiiii. sempat ke dok ni?

hmmmm.

insyaAllah, majlis tu akan berjalan dengan lancar dengan ada nya aku dan cik aina sebagai 'guide' untuk membimbing mereka menganjurkan majlis besar-besaran sebegini. mustahil kiteorg kecundang punye, dengan gabungan hebat duo ini! bwahaha~

aq kira majlis ni agak grand la. kesian jugak memikirkan pengerusi kadet baru yang terpinga-pinga nak menguruskan majlis sebesar sebegini. sedangkan majlis dulu yang pernah KRS anjurkan pun kat hotel megaview aje. hadiah pun bertukar2 sesama ahli, disebabkan bajet yang tak cukup untuk sapot hadiah2. boleh dikatakan 'step-up' jugak la untuk dorang kalau berjaya anjurkan jamuan bersejarah ni kat hotel vistana. ada kelas woooo~



ini gambar dinner terdahulu pada tahun 2006.
bagaimana pula dengan dinner kali ini, tahun 2009?
nantikan gambar-gambar nye, oke! =)

0 blue love received: