the night of dinner KRS 2009

malam itu agak kelam kabut.....or so they say.


aku tak tau for sure la apa yang dah terjadi pada malam itu pada awal-awal nye sebab aku pun sampai lambat iaitu pada masa semua orang tengah nak hamek makanan dan baru nak mule makan. lambat 1 jam woooooo. dasat x aq neh? bukan nak buat grand entrance tapi dah terbuat. nak buat lagu mana lagi kaannnn~

sampai-sampai aje, aina terus tarik aku ke tepi dan bagi sinopsis tentang ape yang dah berlaku. reaksi aku? senang cite la kan: diriku yang tengah kebuluran bagai nak rak lepas bergegas daripada stesen bas kuantan ke hotel vistana tu, terus jadi tak lapar. *gulp. yes, i suppose it's that bad.*

dah la tu, baru dapat tau rupe2nye budak2 tu tempatkan aku dengan si aina kat meja vvip. hadoi! cik adik, kami tamao la. mintak maap tapi agak boring duduk semeja dengan guru-guru kehormat ni sebenarnye. last-last aku dan aina lari pegi meja vip aje; penuh dengan senior2 ex-krs seperti aku jugak. iye, memang tak senonoh kami ni.

pun begitu, naik segan jugak aku dudukt kat meja vip tu. cuma aku dan aina aje ex-krs perempuan. adoyaiiii~ takpe lah, aq berharap 'reunion' ini boleh break the ice between us after almost 5 years not knowing what happened to each other. lepas-lepas ni, banyak la kot komen2 kat facebook yerp!

agak banyak jugak la cacat-cela nya majlis pada malam itu tapi aku berharap semua yang sudi datang tetap 'enjoy' yerp. bagi aku sendiri, banyak pengajaran yang aq boleh amek daripada membimbing junior aku uruskan majlis sebegini besar. secara logik nye pon, aku baru jadi ahli komittee untuk 1 majlis makan malam. so walaupun baru 2 kali terlibat dalam menguruskan sesuatu majlis tapi pengalaman ini amat berharga dan penting untuk aku baiki kelemahan diri aku yang sememang nye dari dulu merupakan seorang yang kelam-kabut jugak sebenarnye. hahahaa~

insyaAllah, majlis makan malam tahun depan akan jadi lebih 3H: 'hot', 'havoc' and 'happening'! cekidaud, ok! =]

many thanks to mr. ariff firdaus for the beautiful pictures. *tapi aq still rase nak lepuk kau for that one conspiratorial picture. siottt kamu!*



persembahan oleh kumpulan yang mana ahli nye terdiri daripada ahli krs.

bersama pelajar-pelajar yang bakal menduduki spm. enjoy sekejap sebelum seksa selama sebulan yer! =)


barisan ahli komittee yang menguruskan majlis makan malam krs. congratulations on the job well done!
bersama ex-kadet yang macam-macam ragam nye. haha!


tabik spring dari kami. krs forever maintain, yeahh~

0 blue love received: