yay for printer~

yeahhh~ finally
dapat jugak printer idaman aku
no more kecoh-kecoh pegi cc rumah pahang
semata-mata untuk print nota-nota aku
ye, farah takkan susahkan abang anas lagi dah
oke? ;)

sape2 yang mau print/potostat express
dijemput datang ke rumah A202 asrama pahang
aku tak caj mahal sebab aku bukan along, cuma mau tolong
haha
(kne caj jugak la wey, kalau tak sape nak tanggung bayar ink?)

bilik aku sebelum ini aje sudah dikenali dengan macam-macam nama
samir wa 'ali = kedai alat-alat tulis
cc = hotspot modem etisalat banyak disini
dining room = bilik makan
electrohouse = tempat letak toaster, rice cooker & penapis air
lepas ini
kedai potostat/scan/print = ada di sini~

cik tqa cakap dy ada nick terbaru untuk aq
safarah nur muhammad
ape kejadah nye plak nama aq jadi embassy?!

LOL~ =))

nota kaki: safarah itu ialah tempat di mana ambassadors bekerja dalam bahasa arab. ;)

2 blue love received:

berry said...

haha. city star la ko ni wokk ;P

farah nur said...

biasak. macam-macam adaaaa~ =))